Bursa Tıp Fakültesi ilk mezunlarını verdi
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Tıp Fakültesi, ilk mezuniyet heyecanını yaşadı. Merinos Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi Orhangazi Salonu’nda düzenlenen törende 43 genç hekim diplomalarını alarak meslek hayatına ilk adımlarını attı.

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Tıp Fakültesi, ilk mezunlarını verdi. Merinos Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi Orhangazi Salonu’nda düzenlenen mezuniyet töreninde 43 genç hekim diploma sevinci yaşadı.
Bursa Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehmet Demir’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen törene; Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, Bursa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin, Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Necmiye Funda Coşkun, akademisyenler, sağlık yöneticileri, öğrenciler ve aileleri katıldı.

43 Genç Hekim Diploma Aldı
Törende öğrenciler, uzun ve zorlu tıp eğitiminin ardından hekimliğe adım atmanın gururunu yaşadı. Mezuniyet programı, Bursa Kılıç-Kalkan ekibinin gösterisiyle renkli görüntülere sahne oldu.

Öğrenciler adına konuşma yapan fakülte birincisi Ayşe Sude Kara, mezuniyet kütüğüne adını çakarak bu özel günün simge anlarından birine imza attı.
“Hekimlik İnsanlığa Hizmet Sorumluluğudur”
Törende konuşan Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, hekimliğin yalnızca bir meslek değil, aynı zamanda insanlığa hizmet sorumluluğu taşıyan önemli bir görev olduğunu vurguladı.
Tıp eğitiminin sabır, disiplin ve fedakârlık gerektirdiğini belirten Prof. Dr. Aydın, mezunların teorik bilgi ve klinik deneyimlerini birleştirerek sağlık camiasına donanımlı hekimler olarak katıldığını ifade etti.
Akademisyenlere ve Ailelere Teşekkür
Prof. Dr. Kemalettin Aydın, öğrencilerin yetişmesinde emeği bulunan akademisyenlere ve ailelere teşekkür etti. Hekimlik mesleğinin merkezinde insana hizmet etmenin yer aldığını belirten Aydın, genç hekimlere meslek hayatlarında başarı diledi.

Konuşmaların ardından mezun öğrencilere diplomaları ve çeşitli hediyeler takdim edildi. Tören, 43 genç hekimin keplerini coşkuyla havaya fırlatmasıyla sona erdi.
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Tıp Fakültesi’nin ilk mezunlarını vermesi, hem fakülte hem de Bursa sağlık camiası adına önemli bir dönüm noktası olarak kayıtlara geçti.
Yorumlar (0)
Yorumlar yükleniyor...