Bursa’da freni boşalan otomobil eve çarptı
Bursa’nın Osmangazi ilçesinde yokuş üzerinde park halinde bulunan otomobil, iddiaya göre freni boşalınca hareket ederek 3 katlı ahşap eve çarptı. Kazada yaralanan olmazken, otomobilde ve evde maddi hasar meydana geldi.

Bursa’da park halindeki bir otomobilin freni boşalınca kontrolden çıkıp eve çarpması paniğe neden oldu.
Olay, sabah saatlerinde Osmangazi ilçesi Çekirge Mahallesi’nde meydana geldi. Yokuş üzerinde park halinde bulunan otomobil, iddiaya göre freni boşalınca kendiliğinden hareket etmeye başladı.
Yokuş Aşağı İlerleyip Eve Çarptı
Kontrolden çıkan otomobil, yokuş aşağı ilerleyerek 3 katlı ahşap bir eve çarptı. Araç, çarpmanın etkisiyle evin önünde durabildi.

Kazayı gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edildi.
Yaralanan Olmadı
Olayda herhangi bir yaralanma ya da can kaybı yaşanmadı. Kazada otomobilde ve çarptığı ahşap evde maddi hasar oluştu.
Polis ekipleri her ihtimale karşı çevrede güvenlik önlemi alırken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Yorumlar (0)
Yorumlar yükleniyor...