İnegöl’de manavlara zabıta denetimi
İnegöl Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelinde faaliyet gösteren 28 manav işletmesini denetledi. Ruhsat, fiyat etiketi, hijyen, iş yeri düzeni ve kamusal alan işgali yönünden yapılan kontrollerde mevzuata aykırılık tespit edilen 11 iş yeri hakkında idari yaptırım uygulandı.

İnegöl Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelinde gıda işletmelerine yönelik denetimlerini sürdürüyor. Halk sağlığı, tüketici hakları ve kent düzeninin korunması amacıyla yapılan rutin denetimler kapsamında bu kez manav işletmeleri mercek altına alındı.
Dört koldan sahaya inen zabıta ekipleri, İnegöl’de faaliyet gösteren 28 manav iş yerinde kontrol gerçekleştirdi. Denetimlerde mevzuata aykırı hareket ettiği belirlenen 11 işletme hakkında idari yaptırım uygulandı.

Ruhsat, Fiyat Etiketi ve Hijyen Kontrolü Yapıldı
İnegöl Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan denetimlerde, iş yerlerinin açma ve çalışma ruhsatları kontrol edildi. Ayrıca fiyat etiketleri, ürün tarifeleri, iş yeri hijyeni, genel düzen ve kamusal alan işgali konularında incelemelerde bulunuldu.
Denetimler sırasında eksiklik tespit edilen işletmelere gerekli uyarılar yapılırken, kurallara aykırı durumları bulunan iş yerleri hakkında işlem başlatıldı.
“Denetimler Devam Edecek”
İnegöl Belediyesi Zabıta Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, ilçe genelinde manav işletmelerine yönelik denetimlerin tamamlandığı belirtilerek, “İlçemizde faaliyet gösteren manav işletmelerine yönelik Zabıta Müdürlüğü olarak denetimler tamamlanmıştır. Bu kapsamda ilçemizde faaliyet gösteren 28 manav işyeri denetlenmiştir. Mevzuata aykırılık tespit edilen 11 işyeri hakkında idari yaptırım uygulanmıştır. Denetimlerde; işyeri açma ve çalışma ruhsatı, fiyat etiket ve tarifeleri, işyeri hijyeni ve düzen, kamusal alan işgali hakkında gerekli kontroller yapılmış olup dikkat edilmesi gereken hususlar hakkında işletmecilere uyarılar yapılmıştır. Kurallara riayet eden tüm esnaflarımıza teşekkür ederiz. Zabıta Müdürlüğü olarak denetim faaliyetlerimiz devam etmektedir” ifadelerine yer verildi.

İnegöl Belediyesi’nin gıda işletmelerine yönelik denetimlerinin halk sağlığını korumak, tüketicinin doğru bilgilendirilmesini sağlamak ve kent düzenini güvence altına almak amacıyla sürdürüleceği belirtildi.
Yorumlar (0)
Yorumlar yükleniyor...