Yıldırım’da ulaşımı rahatlatacak hamle: 5 Ayda 4 bin 985 ton asfalt serildi
Yıldırım Belediyesi, ilçede ulaşım ağını güçlendirmek için 2026 yılının ilk 5 ayında bin 135 metre yeni imar yolu açtı, 4 bin 985 ton asfalt serimi gerçekleştirdi. Belediye ekipleri ayrıca 16 bin 245 metrekare parke ve 7 bin 700 metre bordür çalışması yaptı.

2025’te 18 Bin 420 Ton Asfalt Serildi
Yıldırım Belediyesi, ulaşım ağını yenileme çalışmaları kapsamında 2025 yılında da önemli bir asfalt çalışmasına imza attı. İlçe genelinde geçen yıl 18 bin 420 ton asfalt serimi gerçekleştiren ekipler, 2026 yılıyla birlikte yol yenileme ve ulaşımı rahatlatma çalışmalarını artırdı.
Yeni imar yolları, asfalt serimi ve kaldırım düzenlemeleriyle ilçede hem araç trafiğinin hem de yaya ulaşımının daha güvenli hale getirilmesi hedefleniyor.
“Sadece Binaları Değil, Şehri Dönüştürüyoruz”
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, şehirlerin yaşanılabilirlik kriterlerinden birinin ulaşım olduğunu belirterek, kentsel dönüşüm çalışmalarını sadece bina yenileme olarak görmediklerini söyledi.
Başkan Yılmaz, “Kentsel dönüşüm alanında biz artık sadece Bursa’da değil Türkiye’de örnek gösterilen tecrübeli kurumlardan biri haline geldik. Bu başarımızın temelinde kentsel dönüşümü bütüncül bir yaklaşımla gerçekleştirmemiz var. Biz sadece binaları dönüştürmüyoruz. Yeni ulaşım arterleri, konforlu yollar, sosyal tesisler, yeşil alanlar, kütüphaneler ile şehrimizi dönüştürüyoruz” dedi.
Yıldırım’da Yeni İmar Yolları Açılıyor
Yıldırım’ın yüzölçümü ile nüfus yoğunluğu arasındaki dengesizliğe dikkat çeken Başkan Yılmaz, bu durumun kentsel dönüşümden ulaşıma kadar birçok alandaki çalışmayı zorlaştırdığını ifade etti. Buna rağmen ilçenin güvenli konutlar kadar gelişmiş ulaşım ağına ve konforlu yollara da ihtiyaç duyduğunu belirten Yılmaz, çalışmaların bu anlayışla sürdüğünü söyledi.
Başkan Yılmaz, “Biz göreve başlarken bu gerçekleri ve zorlukları en ince detayına kadar hesapladık. Yıldırım’ın güvenli, modern konutlar kadar gelişmiş bir ulaşım ağına ve konforlu yollara da ihtiyacı var. Bu farkındalıkla görev sürecimiz boyunca 185 bin metrekare yeni imar yolu açıp, 340 bin ton asfalt serimi, 100 bin metre bordür, 295 bin metrekare parke çalışması gerçekleştirdik. Bu yıl da, yaz sezonuyla birlikte ulaşım çalışmalarımıza hız verdik. Bir yandan yollarımızı daha konforlu hale getirirken bir yandan da yeni imar yollarıyla ulaşımı rahatlatmaya ve hemşehirilerimizin yaşamını kolaylaştırmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Yıldırım Belediyesi’nin ilçe genelinde sürdürdüğü yol yenileme, asfalt ve yeni imar yolu çalışmalarıyla ulaşımın daha konforlu hale getirilmesi hedefleniyor.
Yorumlar (0)
Yorumlar yükleniyor...