Bursa’da Türk sanat müziği ile “Yaza Merhaba” konseri
Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu tarafından düzenlenen “Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri”, Tayyare Kültür Merkezi’nde sanatseverlerle buluştu. Şef Oğuz İmrak yönetimindeki konser, Türk Sanat Müziği’nin seçkin eserleriyle Bursalılara unutulmaz bir akşam yaşattı.

Bursa Büyükşehir Belediyesi, kültür-sanat etkinlikleriyle kentin sosyal yaşamına katkı sunmaya devam ediyor. Konser, tiyatro, sergi ve söyleşi gibi programlarla sanatseverleri buluşturan Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarını Türk Sanat Müziği konseriyle karşıladı.

Bursa Büyükşehir Belediyesi ile Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu iş birliğinde düzenlenen “Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri”, Tayyare Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi. Bursalıların yoğun ilgi gösterdiği konser, sanatseverlerden tam not aldı.
Türk Sanat Müziği Eserleri Alkış Topladı
İki bölüm halinde düzenlenen konserde, Şef Oğuz İmrak yönetimindeki koro ve solo sanatçılar sahne aldı. Programda Türk Sanat Müziği’nin sevilen ve seçkin eserleri seslendirildi.

Zaman zaman dinleyicilerin de eserlere eşlik ettiği konser, salonda duygu dolu anlara sahne oldu. Koro ve solistlerin performansı, konser sonunda sanatseverler tarafından uzun süre alkışlandı.
Şef Oğuz İmrak’a Plaket Takdim Edildi
Programın sonunda AK Parti İl Başkan Yardımcısı Fatma Şahin, konserin hazırlanmasında emeği geçenlere teşekkür etti. Şahin, Şef Oğuz İmrak’a çiçek ve plaket takdim etti.

Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu’nun “Yaza Merhaba” konseri, Türk Sanat Müziği’nin güçlü repertuvarını Bursalılarla buluşturarak yaz sezonuna sanat dolu bir başlangıç yaptı.
Yorumlar (0)
Yorumlar yükleniyor...